Kariera.sk dýcha na krk Profesii

Ak ste si nedávno hľadali prácu prostredníctvom pracovných portálov, určite ste okrem pracovných príležitostí zverejnených na Profesii našli aj niekoľko zaujímavých ponúk aj na webe Kariera.sk

Web Zoznamu Kariera.sk ponúkajúci pracovné príležitosti je momentálne druhým najnavštevovanejším pracovným portálom hneď po Profesia.sk

Napriek tomu, že Profesia ešte stále zastáva stabilnú pozíciu jednotky na trhu, Kariéra jej pomaly ale iste začína dýchať na krk. Podľa posledných štatistík AIM monitor za mesiac november 2013 počet reálnych používateľov dosiahol vyše 350 tisíc ( pričom návštevnosť sa delí medzi samotný portál kariera.sk a magazín http://karierainfo.zoznam.sk/).

Profesia má stále dvesto tisíc užívateľov navrch (v novembri 2013 dosiahla 564 014 reálnych užívateľov), no rozdiel sa stále zmenšuje. Tak napríklad začiatkom roka bol rozdiel v návštevnosti medzi dvoma hlavnými konkurentmi takmer 318 tisíc ľudí.

Zvyšujúca sa obľúbenosť Kariéry je pochopiteľná – okrem množstva pracovných ponúk od zaujímavých zamestnávateľov k popularite prispieva aj čerstvý obsah na karierainfo.sk a skutočnosť, že prevádzkovateľ portálu spoločnosť Zoznam, s.r.o. nezaspala na vavrínoch, ale o web ponúkajúci voľné pracovné miesta sa príkladne stará. Len pred pár mesiacmi bol tento job portál prezlečený do nového šatu s dominantnou zelenou farbou. Nový dizajn prináša moderné a prehľadné užívateľské prostredie s jednoduchou navigáciou a výkonným filtrom. Bez ohľadu na to, akým zariadením záujemca o novú pracovnú príležitosť pristupuje k voľným ponukám, nová Kariéra vždy poskytuje stopercentný komfort pri vyhľadávaní. Novinkou pre zamestnávateľov je personalizovaný dizajn. Zadávateľ novej ponuky môže stránku spoločnosti na Kariera.sk farebne prispôsobiť firemným farbám, vložiť logo spoločnosti a nechať si zasielať reakcie záujemcov priamo do interného výberového systému.

Vytvorte si CV online, zriaďte si mailového agenta a nahrajte videovizitku

Uchádzač o zamestnanie môže pridať svoj životopis do databázy, ktorú pravidelne monitorujú špecialisti na výber registrovaných zamestnávateľov a personálnych agentúr. Pre získanie prehľadu o nových ponukách je dobré aktivovať si mailového agenta, ktorý Vám zašle emailom nové pozície v prípade zhody s Vami zadanými kritériami. Samozrejme, vytvorenie životopisu online a agent pre vyhľadávanie pracovných ponúk patria medzi základnú výbavu každého moderného job portálu.

Kariéra však navyše ponúka možnosť kandidátom nahrať vlastnú video vizitku na svoj web. Videovizitka síce nie je na Slovensku bežným nástrojom na hľadanie novej práce, no v zahraničí je celkom bežná forma prezentácie. V podstate sa jedná o krátke video v rozsahu 1,5, max. 3 minúty, kde kandidát vhodným a pútavým spôsobom dopĺňa informácie uvedení vo svojom životopise. Jej cieľom je, aby ste potenciálnemu zamestnávateľovi priblížili spôsob Vášho vystupovania, štýl komunikácie a poodhalili Vašu osobnosť.

Pozrite si, ako by mala vyzerať:


Kariéra má však toho v talóne oveľa viac – testy pre uchádzačov (jazykové testy, IT testy, motivačné, ľudské zdroje a projektový managementu, marketing a verbálna komunikácia) ale aj napríklad rôzne súťaže. S týmito doplnkovými službami, množstvom užitočných rád a niekoľkými tisíckami pracovných ponúk má jednoznačne na to, aby sa stala tiež synonymom pre voľné pracovné miesta, podobne ako Profesia doteraz.